Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Posao

Znakovi da morate napustiti toksični posao

Toksično radno okruženje iz vas može izvući svu energiju. Idealno radno mjesto trebalo bi vas potaknuti da imate želju raditi više, da dosegnete visine i da se usavršavate iz dana u dan. No, ako se prečesto suočavate s negativnom kritikom ili vaš šef ne cijeni vašu sposobnost i naporan rad koji obavljate, to može postati psihički iscrpljujuće. Toksično radno mjesto daje prednost novcu u odnosu na dobrobit svojih zaposlenika. Dugo radno vrijeme, stres na poslu i van njega, plaća nikako da se poveća unatoč tome što naporno radite, samo su neki od pokazatelja da morate što prije dati otkaz. U nastavku vam donosimo nekoliko razloga zašto je odlazak s takvog posla vrlo važan za vaše psihičko, fizičko i emocionalno stanje.

Nema pauze

Ako vam šef ne dopušta pauzu i pritišće vas da radite kontinuirano, a da vam uz to sve ne daje adekvatan iznos plaće, onda ili trebate porazgovarati sa šefom ili jednostavno napustiti posao. Ne bi vam trebalo postati normalno to da podcjenjuju vas i vaš rad.

Oštra kritika

Suočavate se sa strahom svaki put kad pošaljete svoj projekt ili čekate povratnu informaciju od svog šefa? To je vjerojatno zato što se bojite da će vas šef opet oštro iskritizirati bez obzira na to koliko ste dobro obavili svoj posao. Povratne informacije bi vas trebale motivirati i pružiti priliku za rast, a ne da vas još bolje pokolebaju i demotiviraju.

Zanemarivanje vlastite dobrobiti

Kad radite u uredu morate biti u formi, i fizički i psihički. No, ako vas na poslu i dalje opterećuju ogromnom količinom zadataka, ne obraćajući pažnju na vaše mentalne sposobnosti, onda je to velika briga i trebali biste nastojati nešto promijeniti. Vaš organizam ne smije dugo patiti od ekstremnog stresa, umora ili glavobolje od previše rada i to bez pauze.

Nema pohvale i priznanja za dobar rad

Osjećate se demotivirano jer vas šef nikad ne cijeni, nikad vas nitko ne pohvali niti vam pruža priznanja za rad. Vaš bi vam šef trebao uvijek na vrijeme dati povratne informacije o vašim pogreškama i također vas pohvaliti za dobar rad. Upravo ova ravnoteža pomaže zaposleniku u postizanju produktivnosti, održavanju raspoloženja i poticanju za daljnji rad.

Pogrešno preuzimanje odgovornosti

Samo zato što ste mlađi u timu, ne znači da ste krivi za tuđe greške. Članovi vašeg tima trebali bi uzeti u obzir i svoje pogreške, umjesto da sve to prebacuju na vas. Ako vas okrivljuju za tuđe greške, čak i nakon što ih upozorili da vam to smeta, imajte stoga na umu da ovo toksično radno mjesto ne poštuje ni vas ni vaš rad.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

NE PROPUSTITE I OVO!

Obrazovanje

Javni nastup je jedan od naših najvećih strahova i to je ono što nam uvijek zadaje najveću glavobolju te od čega imamo želučanu nervozu....

Obrazovanje

Još početkom ove godine Hrvatski zavod za zapošljavanje izdao je Preporuke za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja za 2021. godinu. Objavljene Preporuke područne...

Obitelj

Naučite kako na jednostavan način u samo par koraka, bez posebe vještine, napraviti idealne čestitke za krizmu. Sakrament svete Potvrde, odnosno krizma, bitan je...

Moda

Ovisnik o shoppingu je netko tko kompulzivno kupuje i osjeća da nad time nema kontrolu. Postoje čak i različite vrste šopingholičara! Primjerice, kompulzivni je...

Copyright 2022 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.