Loše komunikacijske navike: 5 stvari koje morate izbjegavati

Komunikacijske navike koje narušavaju vaš ugled

Ako želite da drugi vole biti u vašem društvu, možda postoji vjerojatnost da morate izbaciti neke svoje loše komunikacijske navike. Postoje neke greške koje se često mogu dogoditi, a stvaraju nam loš ugled. Ljudi su skloni djelovati i pričati na način koji negativno utječe na njihovu reputaciju i narušava njihovu osobnost pred drugim ljudima.

Loše komunikacijske navike mogu narušiti naš ugled

Iako nam je svima poznat onaj prvi dojam koji o osobi dobimo u prvih par sekundi, kroz razgovor se taj domaj može promijeniti. Postoje komunikacijske vještine koje nam mogu pomoći da steknemo bolji ugled, no većina ljudi nije niti svjesna da su njihove komunikacijske navike loše i da ih što prije moraju izbaciti iz svog života. Stoga, ako želite da ljudi uživaju u vašem društvu, eliminirajte upravo ove loše komunikacijske navike.

Nemojte preuveličavati

Pokušajte ne preuveličavati in pretjerivati s činjenicama i pričama jer postoje znakovi po kojima vas ljudi mogu uhvatiti u laži. Pretpostavit će da u vas ne mogu imati povjerenja i to će samo narušiti vaš ugled. U redu je malo dramatizirati čisto zbog komičnog naglaska, ali pretjerivanje može u šalu pretvoriti samo vas – ljudi vas neće ozbiljno shvaćati.

Nemojte ogovarati

Kad loše pričate o drugim ljudima u njihovoj odsutnosti i ogovarate ih, to može imati lošu lančanu reakciju. Prije svega, to će se odraziti na vašem ugledu koji će se početi shvaćati negativno, a zauzvrat ljudi mogu ogovarati vas. Stoga je najjednostavnije pokušati se oduprijeti ogovaranju.

Nemojte širiti negativnu energiju

Kad pričate, budite optimistični i prestanite govoriti o dosadnim i negativnim stvarima. Kad govorite negativno, općenito će vas ljudi doživljavati negativnom osobom. Uvijek se pitajte, uživate li vi sami u društvu nekoga tko vam konstantno nabija negativnu energiju.

Osuđivanje izbacite iz vaše komunikacijske navike

Vaši razgovori se ne bi smjeli svoditi na prosudbe o drugim ljudima. To vašeg sugovornika čini svjesnim činjenice da ćete i njega osuđivati pred nekim drugim. Vjerojatno će vas početi izbjegavati, a ova je točka usko povezana i s ogovaranjem.

Suzdržite se od prigovaranja

Svi imamo svoje probleme, svoje bitke i nedoumice, ali ako o njima konstantno pričate i žalite se, ljudi će vas također početi izbjegavati. Ovo je povezano i sa širenjem negativne energije, što ljudi generalno ne vole. U redu je ako se tu i tamo požalimo, ali je nakon toga bitno zauzeti pozitivan stav i ne se žaliti često. Ne samo da ćete se pokazati jakom, odgovornom i pozitivnom osobom, već ćete i sami pridonijeti vlastitom stavu, ali i izoštriti svoje komunikacijske vještine.