Kako postati influencer: U samo 10 koraka do svog cilja!

Kako postati influencer: u samo 10 koraka do svog cilja

Influencer marketing popularni je marketinški fenomen o kojem svi govore. Postala je glavna marketinška taktika i više nije ograničena na nekoliko odabranih marki ili agencija.

Kako postati influencer

Biti influencer postalo je toliko unosno da nije niti čudo što se svatko želi upustiti u te vode. Naime, za vas imamo nekoliko savjeta jer put prema tome sastoji se od nekoliko koraka i ako je to ono što stvarno želite – veća je vjerojatnost da ćete i uspjeti. U nastavku vam donosimo korake.

Odaberite svoju nišu

Prije nego na svoj put prema tome da postanete influencer, morate prvo odabrati svoju nišu. Morate odabrati nišu koja vas zanima i o kojoj možete dosljedno stvarati sadržaj. Također biste u toj niši trebali imati i određenu razinu stručnosti da biste se mogli etablirati kao influencer.

Kao influencer, morat ćete istraživati ​​i objavljivati ​​sadržaj u svom odabranom području interesa. Dakle, važno je odabrati nešto oko čega ste strastveni i nešto u čemu ćete uživati.

Bez obzira volite li kuhati i isprobavati nove recepte ili ste zainteresirani za DIY obrt, trebate pronaći svoj pravi poziv. Također možete odabrati kombinaciju od 2 do 3 područja interesa, ali nemojte ga učiniti preširokim.

Stvorite jedan ili dva profila na društvenim mrežama

Nakon što odaberete svoju nišu, sljedeći je korak odabir željenih društvenih mreža i stvaranje profila. Većina influencera popularna je na samo jednoj ili dvije platforme (Instagram, Twitter, itd.) i zato je najbolje da se usredotočite na samo 1 ili 2 kanala.

Nakon što odaberete mreže na kojima želite djelovati, stvorite novi profil ili optimizirajte svoj postojeći. Ako se odlučite za optimizaciju postojećeg računa, možete to učiniti ovako:

unsplash.jpg

Otvorite svoj profil da bude dostupan svima

Ako namjeravate postati influencer, morate se prebaciti na poslovni račun jer otvara puno više mogućnosti. Većina platformi poput Instagrama, Twittera i Facebooka u svojim postavkama ima mogućnost stvaranja poslovnog računa.

Napravite zanimljiv bio

Vaš bio je prvo što netko vidi kada posjeti vaš profil i stoga je važan dio ostavljanja velikog prvog dojma. Vaša bi biografija trebala moći vašu priču ispričati na zanimljiv način. Također bi trebao sadržavati sve relevantne podatke o vama, poput vašeg punog imena, lokacije, podataka za kontakt i područja stručnosti.

Postavite svoju sliku profila

Također bi bilo dobro da dodate sliku profila i naslovnu fotografiju jer su oni također vrlo važne komponente vašeg osobnog identiteta. Ljudi često cijene nečiji profil prema slici profila pa morate biti pažljivi kod odabira. Također provjerite vidi li se dobro vaše lice i je li dobra kvaliteta slike.

Stvorite svoju publiku

Prije nego što počnete stvarati sadržaj i objavljivati ​​na društvenim mrežama, morate imati svoju ciljanu publiku. Influenceri imaju utjecaj na svoju publiku i s njom imaju jaku vezu. Svaka niša, pa tako i vaša koju odaberete, ima svoju određenu publiku.

Da biste postali influencer, važno je da znate na koga ciljate, a zatim im pružajte željeni sadržaj kako biste izgradili bazu svojih vjernih sljedbenika. Da biste razumjeli svoju publiku, možete analizirati svoju trenutnu bazu followersa kako biste dobili uvid u njihovu demografiju i interese.

Većina društvenih mreža ima analitički alat koji pruža uvid u vašu trenutnu publiku. Na primjer, Twitter Analytics pruža uvid u interese, spolove, lokacije vaših trenutnih followersa.

Stvaranje i objavljivanje relevantnog sadržaja

Sljedeći korak je objavljivanje korisnih i relevantnih sadržaja koji zanimaju vašu publiku. Što ste više u mogućnosti povezati se sa svojom publikom, to će više ljudi biti pod utjecajem vašeg mišljenja i preporuka.

Ono najvažnije u vašem utjecaju jest činjenica da vas vaša publika zapravo sluša.

Neki influenceri svoje feedove  pune postovima o hrani, putovanjima, modi, ljepoti itd. Takvi influenceri ne miješaju postove o svom osobnom životu i postove o svojoj niši, već drže sadržaj fokusiran samo na svoju nišu i publiku.

No, neki influenceri radije miješaju malo osobnijeg sadržaja kako bi se sa svojom publikom bolje povezali.

Bez obzira koju strategiju odabrali, pobrinite se da bude dovoljno široka da prilagodi buduću suradnju s robnom markom. Vaši sponzorirani postovi trebali bi se prirodno uklopiti u ostatak sadržaja koji objavljujete. Recenzije u svoj feed možete dodati kao redovitu značajku kako biste napravili mjesta za potencijalne buduće plaćene recenzije.

Sve u svemu, neka vaša strategija sadržaja bude usmjerena na vašu nišu, ali ne preusko. Razmišljajte iz dugoročne perspektive i počnite se pripremati od samog početka.

unsplash.jpg

Budite redoviti i dosljedni

Nakon što odlučite koju ćete vrstu sadržaja objavljivati, morate stvoriti plan učestalosti objavljivanja – raspored. Objavljivati nešto možete dnevno, tjedno ili na bilo kojoj drugoj frekvenciji koja vam odgovara. Također, prije planiranja trebali biste razmisliti o samoj platformi, odnosno kako određena društvena mreža funkcionira. Neke su platforme, poput Twittera, dinamičnije prirode i zahtijevaju veću učestalost objavljivanja. Algoritmi većine društvenih mreža daju prednost računima koji redovito objavljuju sadržaj. To se posebno odnosi na Instagram, koji radi veće vidljivosti zahtijeva redovitu učestalost objavljivanja. Instagram  je ujedno i najveća marketinška platforma influencera.

Uključite se u svoju publiku

Nakon što počnete objavljivati ​​sadržaj na društvenim mrežama, često ćete dobivati ​​lajkove i komentare na svoje postove. Za influencera je važno povezati se s publikom, stoga komentare ne možete ignorirati. Ako vam se pak ne da odgovarati na svaki komentar, možete ga samo lajkati i time pokazati svoju zahvalnost.

Dajte brendovima na znanje da ste otvoreni za suradnju

Posljednji korak prema vašem cilju jest da brendovima pokažete da ste zainteresirani za suradnju. To možete učiniti tako da u svoj bio napišete da ste influencer i da ste zainteresirani za suradnju. Drugi način da to učinite je da stvorite vlastiti pristup i pošaljete poruke relevantnim robnim markama s naglaskom na ono što možete ponuditi.

Ovo su neki od izravnijih načina traženja suradnje s markom. Posredan način je spominjanje i tagiranje brendova kada u svojim postovima govorite o njihovim proizvodima.

Brendovi koji bi mogli biti zainteresirani za ovakav tip suradnje obično dolaze iz velikih industrija, poput modne industrije, online casino industrije, automobilske industrije, i slični.

*

Na samom se kraju nadamo da će vam naši savjeti pomoći. Upamtite da je to proces koji za postizanje rezultata zahtijeva vrijeme i trud. Dakle, takve se stvari ne dešavaju preko noći. Međutim, ako nastavite slijediti svoj put i ako slijedite ove savjete, sigurno ćete početi ostvarivati željeni rezultat.